Arkiv för 24 april, 2012

Min dag i mat

Ingen träning idag så då kan jag passa på att blogga om hur min kost ser ut om dagarna;)

06:15, Protein shake
09:00, Protein shake och en smörgås, mörkt bröd med diverse tillbehör
12:00, Hushållsmat – Potatis,ris,pasta/Kött,fisk,fågel
15:00, Protein shake
16:00, Någon sort av prestationsökare, just nu Jack3D
16:30, Träning
17:30, Gainer med blandning av både protein och kolhydrater
18:30, Hushållsmat – Potatis,ris,pasta/Kött,fisk,fågel
22:00, Protein shake innan läggdags.
Drar även i mig ca 3-4liter vatten under dagen och någon frukt mellan målen på jobbet.

Så ser min vardag ut alla dagar i veckan.
Här är en liten bild ifrån dagens Middag, ungefär så det ser ut varje dag fast med olika grejer.

Där är härligt tryck i armarna efter maten 🙂 Man ser inte ådrorna så bra med kameran. Bättre i verkligheten 😀
         

 

 

 

EAT

SLEEP

LOVE

TRAIN

REPEAT

/C ♥